Saturday, September 8, 2007

club NAD???

petang td masa aku jln2 kat Pasar Seni aku terserempak t-shirt "Club NAD" huhuh tetiba aku tersenyum sendirian...hehheh ada tertera nama aku..mesti kintan n nanim jeles..huhuh mula2 aku mau beli bknnya apa just nak wat koleksi dan disamping tuh nak buat kenangan...tapi mahal sgt la. lgpun sen x cukup..aku abis kat benda lain..hmmm tau ker apa tuh club NAD???

club NAD-club Not a Datin...huhuh x der chance la aku nak jd Datin klu aku pakai baju tuh..huhuhu kesitu plak aku ni...mcm ada datuk nak kat aku jerkan ..huhuhu ank datuk pun x semestinya mau pandang aku nih...

Hmm teringat masa kat CM...hmm fuh tetiba rasa mcm nak melukis..lama betul aku x melukis..aku suka menghabiskan masa kat CM tengok lukisan2 dan jln2 kat dlm tuh...biar la aku sowang2 pun...janji aku puas..

No comments: