Sunday, September 2, 2007

Alangkah indahnya kalau angan-angan menjadi kenyataan...

Semalam sebelum aku tido aku teringat Movie "KAYANGAN"...tetiba aku berangan. Alangkah bestnya kalau jalan hidup aku seperti Maserah yang dilakonkan oleh Fazura...bertuah badan...Pengaruh TV betul la aku ni.. Tapi kan aku terfikir wujud ker kisah hidup seperti tuh... Bahagianya aku kalau tetiba tersangkut ngan anak raja...huh suka betul berangan...

Huh tetiba aku berfikir..bila la aku akan bertemu ngan "Prince Charming" aku??memilih ker aku ni???ker x der orang yg nak kat aku???ehhhehhh..Kekadang aku bahagia tgk kawan-kawan aku...Happy jer, every week keluar dating...ada teman dikala kesunyian, ada kisah suka duka tuk di kongsikan...hmm kekadang bila tgk diorang bergaduh rasa takut lak...Aku pernah "Bercinta" suatu ketika dulu.. kekadang aku rindu gak nak mcm dulu..tp bkn "dia" yang aku nak ada dlm kisah cinta aku...huhu Sowi to my ex-BF...u are special to me..tp tu dulu la..now aku just anggap kau best friend je...not more than that...

Baru-baru ni Nanim, Mau dan aku suprise kan Intan..kitorang bersubahat ngan GKO tuk suprised kan dia..bknnya apa just nak bg dia tau yg BF dia begitu sayangkan dia...Bahagianya aku kalu BF aku seperti tuh...kan bagus kalau BF aku mcm tuh dulu..mesti aku sayang dia sampai sekarang..tp pernah gak la dia suprised kan aku..tp x la suprised sgt..hmm to intan, just want to tell u...u should appreciate ngan apa yg ada...bkn mudah nak jumpa org yg betul sayangkan kita, lelaki ynag baik pada zaman sekarang ni bkn nya senang nak cari...aku pun lom jumpa lagi...huhuhu aku doakan semoga ko dan gko berbahagia...Cepat la kawen...x sabar aku nak kenakan ko...ahakss

No comments: