Monday, September 10, 2007

akhirnya kutemui jua....

Kusut kepala ku memikirkan pasal document penting aku hilang...ermmm macam nak nangis dan gila di buatnya..huh punah segala harapan aku kalau aku x jumpa document tuh...punya la puas aku mengeledah rumah..rumah ku di KL pun siap aku geledah, di Melaka pun tidak lupa..cuma di Kedah jer aku x cari..tu pun aku dah lama x blk dan mustahil la document tuh leh ada kat sana...dah berapa lama aku mencari...akhirnya semalam aku temui jua..huhuh sekian lama aku mencari...aku hampir berputus asa..tp tu la kalau niat kita ikhlas ALLAH akan permudahkan jalan kita..yeeha akhirnya aku dpt register study...x sabar rasanya aku nak start kelas..dah lama aku nantikan saat ini...

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Plotter, I hope you enjoy. The address is http://plotter-brasil.blogspot.com. A hug.