Sunday, September 2, 2007

31st August 2007


MERDEKA!!!MERDEKA!!!!MERDEKA!!! Selamat menyambut hari Kemerdekaan yang ke-50. Seriously aku rasa thn ni MERDEKA x semeriah tahun-tahun yang lepas..seperti tahun-tahun lps bkn main excited lg aku nak celebrate MERDEKA..bknnya apa..walaupun aku x kuar tuk celebrate slalunya aku tgk live kat TV..tp thn ni mcm bosan jer.rancangan dalam tv pun ntah apa2 ntah..


Maybe aku lebih excited nak tunggu K.mimi kawen kot..eheheh firstly congrats to Pn. Mimi and En. Kent di atas perkahwinan mereka..Semoga Berkekalan Ke anak Cucu!!!dan x lupa gak buat dua orang kaawan aku ni, to MEKNA atau nama sebenarnya Azlinawati dan JAH DALIE atau Hajjah Dahlia, HAPPY BIRTHDAY tuk anak Merdeka nih...Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki....and may ALLAH bless you all semua...

No comments: