Saturday, August 25, 2007

Dinner with WGSB


last thursday nite our WGSB CEO (mr.dash and mrs.vani) datang untuk melawat kitorang...hmmm rasa terharu giler coz diorang masih sudi meluangkan masa melawat kitorang kat sini...Punya lah susah nak cari tempat mkn coz mr.dash n mrs.vani vege..huhuh cari punya cari last skali kitorang mkn kat Bayview Hotel jer..tp kira ok la...bkn main ssh nak cr tempat mkn yg best tuk bos kitorang ni...
Terasa lama giler x jumpa diorang ni...especially k.elina n k.ida, rindu giler..huhuh pepehal mlm tuh kitorang enjoy mkn kat situ,,huhuhu pepehal mlm tuh aku mkn byk coz lapar giler..aku x lunch just breakfast jer..huhuh simpan perut tuk dinner..memang hentam bebetul la mlm tuh sampai perut aku buncit..ahhahah slalunya org kutuk aku klu mkn buffet rugi coz aku mkn skit..tp mlm tuh mmg x rugi la...semua aku hentam...ehehhapa yg ada aku sapu jer...Thanks to Mr.Dash coz blanja kitorang mlm tuh...
Lepas mkn jer kitorang g karaoke..memang enjoy giler..mlm ni mlm last kami ramai2 kuar bersama2 k.mimi before dia menamatkan zaman bujangnya..huhu tp jap jer dia join kitorang coz dia g jumpa kwn dia..k.mimi sempat mendendangkan 1 lagu jer,hmm intan bkn main lg mendendangkan lagu dangdut sambil menari..nanim bkn main lagi menari dan menyanyikan lagu dan mekna aku begitu terpegun dengan suaranya yg lemak merdu dan aku tdk lupa tuk menyumbangkan lagu..ehheh hentam jer la...paling best menari masa lagu "pudar"..rindu pada Sal,K.emi and K.izzah masa zaman dulu-dulu...pepehal aku enjoy mlm tuh....

No comments: